2017-09-15

оновлена програма 5 клас дівчата

Матриця
Складено за Навчальною програмою з трудо­вого навчання для загальноосвітніх навчальних закладів. 5 – 9 класи, що затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
5 клас

Проект
1
Проект
2
Проект
3
Проект
4
Технологія
побутової
діяльності та самообслуг-ня
Проект
5
Проект
6
Проект
7
Проект
8
Технологія
побутової
діяльності та самообслуг-ня
Об’єкт проектно-технологічної діяльності учнів
Гольниця
Панно, картина
Новорічний чобіток
Сервірування святкового столу

Народна лялька

Писанка - зернівка
М’яка об’ємна  іграшка
Побутові електроприлади в моєму житті
Основні
технології
Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом
Технологія виготовлення аплікації (з текстильних та природних матеріалів)
Технологія виготовлення вишитих виробів початковими, лічильними та декоративними швами
Технологія формування культури споживання їжі

Технологія виготовлення ляльки-мотанки
Технологія виготовлення писанок
Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом
Технологія безпечного користування електроприладами

Додаткова технологія


Технологія виготовлення аплікації (з текстильних матеріалів)
Технологія сервірування столу
Технологія виготовлення виробів з бісеру
Технологія ліплення.
Технологія виготовлення аплікації (з природних матеріалів)

Технологія приготування гарячих напоїв
Очікувані
результати навчально-пізнавальної діяльності
Розрізняє і називає інструменти та пристосування для обробки конструкційних матеріалів.
Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями. Виготовляє виріб.
Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.
Робить висновки  про необхідність економного використання конструкційних матеріалів.
Усвідомлює розвиток техніки

Розуміє сутність методу фантазування. Розуміє необхідність дотримання правил  безпечної праці та організації робочого місця. Розпізнає конструкційні матеріали.
Оздоблює виріб за готовою композицією.
Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.
Усвідомлює значущість виробу, який виготовляється.

Називає конструкційні матеріали, необхідні для виготовлення запланованого виробу. Розуміє необхідність дотримання правил  безпечної праці та організації робочого місця.
Дотримується послідовності етапів проектної діяльності Застосовує метод фантазування під час проектування виробу.
Робить висновки  про необхідність економного використання конструкційних матеріалів.
Усвідомлює розвиток техніки

Розрізняє столові прибори.
Сервірує стіл.
Уміло поводиться за столом
Усвідомлює важливість дотримання етикету для створення власного позитивного іміджу

Розрізняє столові прибори. Усвідомлює важливість дотримання етикету для створення власного позитивного іміджу


Називає конструкційні матеріали, необхідні для виготовлення запланованого виробу.
Виконує малюнок виробу Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.
Проводить міні-маркетингові дослідження для обґрунтування вибору виробу та його конструкційних особливостей.
Робить висновки  про необхідність економного використання конструкційних матеріалів.

Розуміє сутність методу фантазування. Розуміє необхідність дотримання правил  безпечної праці та організації робочого місця
.Характеризує різні технології як види  декоративно-ужиткового мистецтва.
Добирає та використовує знаряддя праці під час вирішення практичних завдань
Усвідомлює значущість виробу, який виготовляється.

Знає етапи проектування.
Розуміє необхідність дотримання правил  безпечної праці та організації робочого місця Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу.
 Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.
Робить висновки  про необхідність економного використання конструкційних матеріалів.
Усвідомлює розвиток техніки

Знає правила безпечного користування електроприладами
Користується побутовими електроприладами, дотримуючись правил безпеки.
Розпізнає найпростіші пошкодження побутових електроприладів.
Дотримується правильної послідовності дій у разі виявлення пошкоджень чи несправностей побутових електроприладів.
Усвідомлює важливість дотримання правил безпечного користування побутовими електроприладами.

Кількість годин
8
8
12
2
18
8
10
2

Резерв – 2 години

Немає коментарів:

Дописати коментар